آیا Ketosteril می تواند کراتینین 5.7 را به طور طبیعی در نفروپاتی دیابتی کاهش دهد
نوشته شده توسط : Andy

آیا Ketosteril می تواند کراتینین 5.7 را به طور طبیعی در نفروپاتی دیابتی کاهش دهد

Ketosteril چیست؟ چه زمانی می توانم Ketosteril را مصرف کنم؟ اثرات Ketosteril چیست؟ آیا Ketosteril می تواند کراتینین 5.7 در نفروپاتی دیابتی را درمان کند؟ ما برخی از جزئیات در این مقاله را به اشتراک می گذاریم، یا می توانید مستقیما به صورت رایگان در ONLINE DOCTOR مشورت کنید.
چه زمانی می توانم Ketosteril را مصرف کنم؟
همکاری با رژیم کم پروتئین برای جلوگیری و درمان آسیب های ناشی از عدم تعادل پروتئین به علت نارسایی مزمن کلیوی. معمولا در بیماران با میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 25 میلی لیتر در دقیقه استفاده می شود. رژیم کم پروتئین نیاز به مصرف بزرگسالان دارد که مصرف پروتئین روزانه 40 گرم یا کمتر از 40 گرم باشد.
Ketosteril نه تنها می تواند اسید آمینه اساسی را برای بدن انسان فراهم کند، بلکه بخشی از مواد زائد و سم را نیز تخریب می کند، بنابراین می تواند سطح کراتینین بالا را تا حدودی کاهش دهد.
اثرات Ketosteril چیست؟
علاوه بر این، رژیم غذایی کوترستیل و کم پروتئین در درمان نارسایی کلیه می تواند اهداف زیر را داشته باشد.
1. علائم نارسایی کلیه، مانند پروتئینوری را کاهش دهید.
2. کاهش تجمع مواد زائد متابولیکی و سموم، مانند کراتینین، اوره، اسید اوریک و غیره.
3. بهبود اختلالات متابولیسم چربی و اختلالات غدد درون ریز.
در حال حاضر، ما برخی از جزئیات Ketosteril را می دانیم، شما می توانید با دکتر خود در مورد Ketosteril، که برای شما مناسب است، ارتباط برقرار کنید. در اینجا، ما به شدت توصیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کاهش کراتینین 5.7. این بر اساس داروهای چینی است. طب چینی سابقه طولانی در درمان بیماری کلیه از دیدگاه ریشه دارد. طب چینی فعال در پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی استاز از جمله کراتینین را حذف می کند، سیستم خون را تنظیم می کند، آسیب کلیه را تعمیر می کند و عملکرد کلیوی را بازی می کند. در این روش ابتدا کراتینین را حذف می کند و بنابراین نشانه های جدی در نارسایی کلیه را از بین می برد. در عین حال، داروهای فعال چینی برای تغذیه خود و بهبودی خود، تغذیه می کنند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته، کراتینین 5.7 می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: